niedziela, 21 sierpnia 2016

Mój wakacyjny wyjazd, czyli Chorwacja 2016

Cześć kochani,

2 tygodnie temu wróciłam z Chorwacji, więc pomyślałam, że warto napisać o tym post.  Odwiedziłam ten kraj już trzeci raz i mogę śmiało powiedzieć, że jestem w nim totalnie zakochana!
Tym razem zatrzymaliśmy się całą rodziną na wyspie Rab, a dokładniej w miejscowości  Palit. Spędziliśmy tam równy tydzień. Przez większość pobytu jeździliśmy na plaże, każdego dnia odkrywaliśmy nowe świetne miejsca do plażowania.  Oprócz tego zrobiliśmy krótką wycieczkę  na starówkę, która mnie totalnie zauroczyła.

Spacerowaliśmy wzdłuż portu morskiego, mieliśmy również okazję wejść na zamek i podziwiać z jego tarasu cudowne widoki.

Kolejny raz też próbowałam pysznego chorwackiego jedzenia, które głównie składa się z owoców morza. Może nie wszyscy w nich gustują, ale mnie bardzo zasmakowały.  Bardzo podobał mi się  nasz, domek letniskowy, był naprawdę fajnie urządzony.
Ogólnie tegoroczny wyjazd zaliczam do wyjątkowo udanych. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze pojadę do Chorwacji, bo atmosfera i sympatia ze strony tubylców jest naprawdę niesamowita!
Na koniec jeszcze chcę się was zapytać, czy chcecie, żebym opublikowała na blogu serię Back to School?  Wiem, że ona ma  duże powodzenie, dlatego piszcie, co o tym myślicie :)
Buziaki,
Julia XX

1. Piękne miejsce1 Sama chciałabym się tam strasznie kiedyś wybrać, a wcale nie jest to strasznie daleko, więc kto wie ;)

Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

1. Oczywiście, dla takich krajobrazów naprawdę warto tam pojechać, mam nadzieję, że i tobie kiedyś się uda :)

2. nigdy jakoś Chorwacja nie podobała mi się specjalnie, ale po Twooim wpisie zmieniam zdanie-z chęcią bym tam pojechała :D

1. Ojej, bardzo mi miło, że udało mi się Cię przekonać do zmiany zdania :)

3. Piękne miejsce, super zdjęcia! Zachęcasz do podróżowania ☺

4. Zazdroszczę pobytu w tak pięknym miejscu, ogólnie sama chciałabym kiedyś odwiedzić Chorwację.

5. Chorwacja jest cudowna! :)

Zapraszam do nas:

6. Chorwacja jest przepiękna! Moja siostra była w tym roku a ja zamierzam wybrać się na jakiś obóz w wakacje 2017 więc kto wie czy nie wypadnie właśnie na Chorwację! :)
    Bardzo chętnie zobaczyłabym serię back to school!

Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com [klik!]

7. Jak tam pięknie! Cieszę się, że wyjazd się udał!:)

Personalna Galaktyka Absurdu

8. Niestety nigdy nie byłam w Chorwacji.. Bardzo podobają mi się zdjęcia, które zrobiłaś :)
    A i chętnie spróbowałabym chorwackiego jedzenia :)
    Mój Blog - klik!

9. Ojej, jakie cudne widoki! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

10. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.